UITSTEKEND Gebaseerd op 391 recensies Geplaatst op Google Hellen TiethoffTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wenn ich aus der Schweiz in die Niederlande komme, gehört ein Besuch bei Beryl's inzwischen fast schon fest dazu. Dieses Mal waren wir zu siebt dort, und wirklich alle waren begeistert von den unterschiedlichen Gerichten. Einfach unglaublich lecker. Besonders das Teigmantel aus Mais und Kichererbsen, in dem Fisch und Gemüse ausgebacken werden, ist geschmacklich etwas ganz Besonderes. Und wie sie es schaffen, weiss ich ehrlich gesagt nicht: Obwohl in der offenen Küche konstant gekocht, gebraten und frittiert wird, riecht es im Restaurant überhaupt nicht „fischig“. Das fällt sofort positiv auf. Dieses Mal habe ich den Bucket Fish genommen, bei früheren Besuchen hatte ich bereits eine der von Beryl persönlich empfohlenen Burger-Varianten probiert. Ebenfalls super. Bedient wurden wir diesmal von einer jungen Dame, die sämtliche Vor- und Hauptspeisen für unsere Gruppe komplett ohne Notizblock oder Tablet aufgenommen hat. Nach über 30 Jahren eigener Gastronomie-Erfahrung kann ich nur sagen: Dafür habe ich grossen Respekt 🫣🤣 Eine echte Empfehlung, sowohl für Touristen als auch für Einheimische. Wanneer ik vanuit Zwitserland in Nederland ben, kom ik hier inmiddels heel graag eten. Dit keer waren we met zeven personen en werkelijk iedereen was lyrisch over de verschillende gerechten. Zó ontzettend lekker. Vooral het beslag van maïs en kikkererwten waarin de vis en groenten gebakken worden, is echt bijzonder van smaak. En hoe ze het doen weet ik niet, maar ondanks dat er constant gekookt, gebakken en gefrituurd wordt in de open keuken, ruikt het er totaal niet “vissig”. Dat valt echt op. Dit keer genoot ik van de Bucket Fish, maar eerder heb ik ook al een van de burgers geprobeerd die door Beryl zelf werd aanbevolen. Ook absoluut een aanrader. We werden dit keer bediend door een leuke jongedame die alle bestellingen van voor- en hoofdgerechten zonder notitieblok of tablet wist op te nemen. Iets waarvan ik na ruim 30 jaar horeca-ervaring alleen maar respect kan hebben 🫣🤣 Een echte aanrader voor zowel toeristen als lokale bezoekers.Geplaatst op Google Nicole AntonovTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Great food and friendly staff.Geplaatst op Google anjo wellinkTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een verrassing. Gewoon een terrasje gezocht om wat te eten en dan dit. Echt heel lekker, je proeft de aandacht die er aan het eten gegeven wordt. We hebben genoten. De bediening was top. Zeker een restaurant waar we naar terug gaanGeplaatst op Google Laura BeunkTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Echt heel leuk restaurantje. Goede producten, fijn publiek, interessante keuzes mogelijk op de menukaart. Leuk dat je hier zowel plantaardig als dierlijk kunt eten. Vriendelijke eigenaar en personeel.Geplaatst op Google Sjoerd HiemstraTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Zeer goed en eigenzinnig restaurant, dikke aanrader!Geplaatst op Google Herman HarmeijerTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Vanavond met z’n vieren voor het eerst daar gegeten. De aangename ontvangst ging vooraf aan een verrukkelijke maaltijd. Lekker, origineel, exclusief in een geweldige setting. Eigenaren zeer toegewijd aan hun gasten. Prijs kwaliteit verdient een 10+ Het korstje om de vis maakt het tot een hoogtepunt. De toetjes zeer origineel Alles zelf vers bereid. Ik stop met mijn superlatieven. Probeer het gauw zelf De vrouw achter de kachel heeft mijn hart gestolen. Herman en vriendenGeplaatst op Google Ningning WandaTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wij hebben thuis laten bezorgen. Kabeljauw met salade. Dit was niet de eerste keer. De kabeljauw was altijd al fantastisch maar was nu nog beter( al kan dat haast niet). Wat een krokante korst, ongelofelijk. De vis kwam geweldig tot zijn recht. Tot de volgende bestelling!!Gecertificeerd door: TrustindexHet geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer








